Traballando cun cliente con boas intencións pero difícil

Reunión de trabajo en eventos, congresos, MICE, incentivos. Trevisani

Preguntámonos polo xeito de levar a cabo un evento ou congreso cando o cliente entremétese demasiado na súa organización

A miúdo, no mundo dos congresos, eventos ou incentivos, atopámonos con clientes que queren seguir moi de preto a organización do seu acto.

Por suposto, unha das fases primordiais cando se encara calquera evento é a sucesión de reunións co cliente para perfilar como debe ser este.

Ninguén coñecerá mellor que o cliente que se quere conseguir co acto, quen debe acudir ao mesmo ou como é a empresa, organización ou institución promotora.

Con todo, o implicarse en exceso no evento pode provocar serios problemas en aspectos de planificación ou executivos que deben seguir o criterio da empresa de organización de eventos.

Situacións problemáticas con estes clientes

Sinalemos algunhas das enleadas que poden darse:

  • Afán por repetir o que funcionou -ou se pensa que funcionou- en edicións anteriores do evento
  • Contratación de profesionais ou de meros afeccionados por razóns de amizade por encima dos méritos
  • Aparición de receos ou antipatías persoais que deixan fóra da listaxe de intervenientes ou convidados a profesionais e autoridades que deberían estar presentes
  • Imposición de gustos musicais ou de imaxes persoais que son metidos -por forza- na escenografía ou escaleta audiovisual
  • Selección de azafatas e persoal auxiliar primando a súa imaxe persoal sobre a súa eficiencia
  • Intromisión no protocolo que, no canto de seguiren a normativa legal ou unha orde lóxica, acaba convertido nun xogo de cadeiras sen orde nin sentido
  • Preocupación excesiva por algúns elementos do evento e, por contra, menosprezo doutros prioritarios

Que se pode facer?

A empresa organizadora de eventos debe enfrontarse -no bo sentido- ao seu cliente.

Unha posible orde para actuar:

  • Escoitalo atentamente
  • Tomar en conta as suxestións que sexan valiosas e rexeitar as demais, para ofrecer un servizo adecuado
  • Agradecerlle a súa colaboración e boa disposición
  • Explicarlle as causas de por que non se desenvolveron todas as súas ideas

A xeito de conclusión…

De seguro, os nosos clientes atopáronse na súa andaina profesional nunha situación parecida á que nos atopamos, pero á inversa… e debemos preguntarlle como responderían ante ela.

En definitiva, o profesional de eventos debe facer entender ao seu cliente que, o máis sinxelo, sería facer todo como el quere pero que iso non sería responsable.

Deixaremos para outro momento o abordar eses congresos nos que a implicación do cliente é case nula…

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *