Para que serve o gabinete de prensa ou comunicación dun congreso ou evento?

gabinete de prensa y comunicación para congresos y eventos

Achegámonos á figura do gabinete de prensa externo para congresos ou eventos

Un dos servizos que se ofrece nalgunhas empresas organizadoras de congresos e eventos -coma Trevisani- é o de gabinete de comunicación ou prensa.

O gabinete de comunicación é o encargado de xerar ruído e repercusións para calquera evento e serve de interlocutor ante as peticións dos distintos medios.

Grazas ao mesmo, elabóranse notas de prensa, conséguense entrevistas en radios e xornais, realízanse entradas en redes sociais…

A crise nos medios de comunicación minorou o número de xornalistas que poden cubrir de xeito adecuado os congresos, o que fai que a “loita” por un maior espazo e unha maior repercusión sexa cada vez máis complicada.

Algunhas empresas ou institucións contan cun gabinete de prensa propio pero son unha minoría e por iso, a miúdo, cómpre contratar un apoio externo.

Por que contratar un gabinete de prensa externo para un evento?

Entre as razóns para contar con este servizo están:

  • Facilita o acceder aos medios locais e rexionais do lugar onde ten lugar o congreso
  • Elabora documentos útiles sobre o evento, como notas de prensa, textos para web…
  • Sitúa na axenda pública a problemática ou acontecemento protagonista da reunión.
  • Permite chegar a públicos interesados que non poden achegarse á cita
  • Achega notoriedade aos organizadores e divulga as súas impresións sobre a temática.
  • Serve como incentivo e contraprestación en imaxe pública aos patrocinadores ou colaboradores do evento.
  • No caso de que na súa organización estea implicada a administración pública, responde ao principio de publicidade das súas accións
  • Permite contar cunha memoria da repercusión do evento, o informe ou clipping de prensa

Como é a relación entre o organizador e o responsable de comunicación

O xefe de prensa dun evento ou congreso, aínda que soe a tópico, debe manter un contacto continuo cos responsables do mesmo, o que non acontece sempre…

Sen esa relación estreita, e sen unha dose de confianza, é difícil diagnosticar que se quere e que se necesita.

Ademais, o responsable de prensa será quen filtre as entrevistas solicitadas con motivo do congreso.

Outras angueiras para mellorarmos a comunicación dun congreso

Ademais do gabinete de prensa básico, é posible contratar outros servizos, para buscar unha mellor comunicación:

  • Gabinete de prensa a nivel internacional
  • Web propia do evento
  • Fotógrafo e equipo de vídeo profesional
  • Campaña de publicidade en medios ou redes sociais
  • Community manager específico
  • Tradución de materiais a distintos idiomas
  • Transmisión en directo por Internet

 

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *