O futuro do turismo de convencións: que poderemos esperar

Congreso (img via Flickr) Turismo de convencións

Congreso (img via Flickr)

Sacámonos as máscaras e limpamos a maquillaje da cara para descubrir que novembro estaba aí e que en oito semanas atoparémonos cun calendario coas doce follas recentemente postas. Así que si, é o momento de repasar algúns dos temas que tratamos nesta bitácora e intentar cotexar cales serán as tendencias que nos atoparemos no próximo 2016. Comezaremos leste repaso coas perspectivas abertas no turismo de convencións ou reunións profesionais, un sector que parece reactivarse aos poucos tralos peores anos da Gran Recesión pero que, tras tanto tempo cun perfil baixo, presentará notables cambios con respecto ao que coñecemos en décadas pasadas; as modificacións, ou as variacións que están por vir, atenden á optimización da xestión organizativa e á atención sobre os detalles loxísticos. Ou dito doutro xeito: máis e mellor por un prezo máis axustado.

A división de Meeting&Events da axencia Carlson Wagonlit Travel (CWT), acaba de publicar o estudo “The 2016 Meetings and Events Forecast”, que analiza as tendencias que van influír no turismo de reunións no 2016.

O uso de software de organización de eventos profesionais xeneralizarase: falamos algunha vez de software e apps relacionadas coa xestión de eventos: existen programas para organizar e divulgar os horarios e relatorios dunha convención, para axudar a recompilar datos de asistencia e de interese sobre os relatorios e stands, para certificar asistencias ou ausencias. O uso de Strategic Meetings Management (SMM) irá gañando espazo coa consiguiente mellora de aforro, precisión e valor de datos acumulados, transparencia e, at last but not least, un aumento da satisfacción entre os asistentes.

Compliance: as normas claras fan o éxito seguro. Desde comezos deste ano popularizouse máis o término compliance, que vén significar un cumprimento estrito das normas e o código ético derivado dun acordo entre empresa organizadora e cliente. A organización de eventos é un sector de traballo no que se advirten riscos relacionados con esta compliance. Para evitar que estes riscos vólvanse realidade perfílase como un área onde os riscos potenciais derivados dun incumprimento das normas de compliance e as penalizacións asociadas son significativas. Dado que existen riscos de cancelación imprevista, asociados a servizos proporcionados durante a celebración do congreso ou a unha falta de sintonía entre a organización e as demandas específicas do cliente, as normas de cumprimento son unha realidade entre organizadores e clientes: as empresas queren da firma organizadora de eventos unha observación estrita das súas políticas de compliance e, ademais, un coñecemento dos requerimentos concretos do sector para o que se vai a organizar un evento. Dito en curto: un traballo de recoñecemento previo exhaustivo e unha ética de traballo a proba de bombas.

Loxística, ese traballo feito con lupa: moitas veces relatamos toda a cadea de persoas implicadas na organización de eventos. O equipo encargado de asistir e organizar un congreso depende de nós pero hai máis eslavóns na cadea que non dependen de nós. As empresas dedicadas á organización de congresos e convencións necesitarán tempo para pechar todo o que non dependa da firma e asegurarnos de que o noso traballo causará o impacto positivo que esperamos del; é necesario vixiar os custos de comida e bebida, que como cada ano seguen aumentando, o que se traduce un incremento do custo por asistente; convén reducir o risco cos hoteis porque a partir do ano que vén se endurecerán as políticas por cancelación. Dado que vivimos nos tempos da economía colaborativa, é bo que unha empresa de organización conte con algún tipo de acordo con hoteis locais e con programas prefixados con empresas de provedores.

A conclusión? O sector parece mostrar signos de recuperación e prevese que aumente este turismo de convencións pero as condicións económicas e materiais que actuarán como marco entre empresa organizadora e clientes serán máis estritas e esixentes. Será necesario máis colaboración e comunicación, sinceridade e ética de traballo e unha adaptación aos avances tecnolóxicos do sector.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *